2010. október 17., vasárnap

Logótervek





10 megjegyzés:

  1. a legfelső képen az előbbi,és az utolsó képen szereplő logóterv lilában,no azok a legjobbak:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem az utolsó kettő képen található verzió tetszik a legjobban. :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is a legfelsőn az első + a legutolsó. (Ráadásul színezetükben azok hasonlítanak a legjobban a krumplira.)

    VálaszTörlés
  4. dekirályak. nekem az utolsó előtti képen tetszenek bármilyen színben. :)

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok. Köszönöm a hozzászólásokat. Valójában az utolsó logó lett volna a végleges verzió, de hirtelen névváltás lesz, ezért újakat kell csinálnom. Majd feltöltöm azokat is. Egyébként egy leendő kézműves webshop logójáról van szó, már sokan izgatottan várjuk, hogy elkészüljön a meska konkurencia.

    VálaszTörlés
  6. no hát arra én is kíváncsi lészek:)

    VálaszTörlés
  7. Hu de jók lettek. Vidámak. :-)

    VálaszTörlés
  8. Nekem is az utolsó kettő képen levők tetszettek a legjobban:)

    VálaszTörlés
  9. Nekem fentrol a harmadik a kedvenc.

    VálaszTörlés