2010. október 2., szombat

JÁTÉK!

Szeretnélek újra játékra invitálni benneteket, mert én is nagyon szeretek játszani!!
Több mindent is lehet nyerni, ha valamelyik megtetszik, csak annyit kell tenned, hogy hagysz itt egy kommentet a neveddel és hogy melyiket szeretnéd, valamint közzéteszed a felhívást saját blogodon és/vagy facebook oldaladon.
3 nyertest fogok kisorsolni egy hét múlva, 2010. október 9-én szombaton.

A nyeremények :

 Madárkás fülbevaló türkizzel

Nyaklánc üvegmedállal

Délutáni tea című kép

116 megjegyzés:

  1. Örömmel csatlakozom a játékhoz és már meg is osztottam a blogomon! :)
    Én a nyakláncot választom! :)

    VálaszTörlés
  2. Csatlakoztam a játékhoz én is, facebookon megosztottam a linket, és a fülbevaló lenne a választás. :) vica

    VálaszTörlés
  3. Szia Eszti, névrokon ;)
    szeretnék játszani,ismét,hátha most nagyobb szerencsével. kiteszlek a blogomra, és a nyakláncot szeretném :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Eszter, a munkáid egytől egyig gyönyörűek!! Szuper lenne, ha én lehetnék az egyik szerencsés :) a nyakláncra pályázom ;) Köszi a lehetőséget, és már osztom is a linked a facebookon :)
    Szép napot, Szabina

    VálaszTörlés
  5. A fülit szeretném, nagyon szuper! :)

    VálaszTörlés
  6. Jövök én is játszani :) A fülbevalókra fáj a fogam!

    VálaszTörlés
  7. Én a képet szeretném megnyerni és a fb-on osztalak meg, mint Lippai Ildikó

    VálaszTörlés
  8. Kincses Alíz vagyok, és jöttem fülbevalót nyerni.:P fészen megosztva:)

    VálaszTörlés
  9. Eszter, ennyi gyönyörűség közül választani lehetetlen feladat!De nagyon nagyon köszi!:-)))
    És mondjuk a a a ...nyaklánc!

    VálaszTörlés
  10. Nehéz döntés, de a nyakláncot választom! :) Megosztalak fb-n! :)

    VálaszTörlés
  11. Szia Drusza :)
    A fülbevalót szeretném, megosztottam a felhívást. További jó alkotást :)

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm a lehetőséget! A nyakláncot választanám, ha én lennék a szerencsés...
    (fb-on osztottam meg) Brigi

    VálaszTörlés
  13. Jönnék én is játszani a maciért, elvégre is a név kötelez, és mégiscsak Orsolya vagyok...

    VálaszTörlés
  14. Szeretnék játszani, és a macis képet választom.

    VálaszTörlés
  15. Teljes felelőtlenségem tudatában nyilatkozom, hogy tárgyi játék feltételeit másodszori elolvasás után nagyjából megértettem, ezért a blogomon megosztottam. Mivel a nyeremények közt nincsen krumpli, így a nyakláncot választom.
    (Javasolnám, Lőrincnek, hogy mivel a múltkor a 17-est mondta, most válassza a 16-ost)

    VálaszTörlés
  16. Nyaklánc vagy füli? Nyaklánc vagy füli? Nyaklánc vagy füli? Nyaklánc vagy füli? .....
    ajjjajjjj :)
    Najó, legyen a nyaklánc!
    Kiteszlek facebook-on :)

    VálaszTörlés
  17. megosztottam a facebook-on és a fülbevalót szeretném:)

    VálaszTörlés
  18. Vagy inkább a délutáni tea? huh. komolyan nem tudok dönteni :D

    VálaszTörlés
  19. madárkás fülbevaló türkizzel :) *****
    balogh andrea

    VálaszTörlés
  20. Szia Eszter! Fülbevalót nyernék......:)

    VálaszTörlés
  21. Szeretnék játszani.:) Az elsőt választanám. Kitettem facebook-omra. (: Név: Bernadett Kovács

    VálaszTörlés
  22. Jujj de jó :) S
    zía:)

    Én a fülbevalót szeretném:)

    Mihály Beáta

    VálaszTörlés
  23. a fülbevalót választom. kitettem facebookra

    VálaszTörlés
  24. Szia!
    Megosztlak facebookon. :)
    Fülit szeretnék. :)

    VálaszTörlés
  25. Szia!!
    Kitettem a játékot a facebookra:),nekem a fülbevaló tetszik a legjobban:)

    VálaszTörlés
  26. a madaras fülbevaló haláli édes, mindenképp őt választanám (és teszem is ki fészbukra), bár a délutáni teás kép is cuki :)

    VálaszTörlés
  27. Szia, rögtön megosztom facebook-on -és a macis kép a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  28. Szia!
    Kitettelek a blogomba!
    Mindegyik nagyon szép, de a nyakláncot választanám!
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  29. Szia!
    én a facebookon és a blogomban is megjelöltelek:)
    Én a fülbevalót választom!

    VálaszTörlés
  30. Szia! Szeretnék játszani és a madárkás fülbevalót szeretném megnyerni! ;)
    Kiteszlek a blogomra is.

    Köszönöm a lehetőséget (én is)! :)

    VálaszTörlés
  31. SZia :)

    játszanék én is:) a Facebookon osztom és a fülbevalóra pályáznék.

    VálaszTörlés
  32. Szia! Én is jelentkeznék a játékra! Mindegyik nagyon szép, de végül a nyakláncot választanám. Facebook-on közzé is tettem. :)
    Üdv:
    Szabó Reni

    VálaszTörlés
  33. Szia! Örülök hogy ismét játszhatunk! Gyönyörűek a munkáid! Én a nyakláncot üvegmedállal viselném legszívesebben!

    VálaszTörlés
  34. Szia, szeretnék én is játszani.
    a fülit szeretném ha esetleg nekem kedvezne a szerencse!!!
    kiraktalak a blogomba!!!
    bloggercsajszy.blogspot.com

    VálaszTörlés
  35. Facebookon megosztottalak, és a nyaklánc tetszik legjobban... :) Káldy Julcsi

    VálaszTörlés
  36. Nekem a kép tetszik a legjobban!
    Megyek én is teázni, csak azt bánom, hogy nem a mackóval, pedig nekem úgy tűnik ö is társaságra vágyik!

    VálaszTörlés
  37. Most megyek a facebook-ra, és tudom, hogy az ő nagy betű, ezt most innen törölni kéni, hogy csak 1 bejegyzésem legyen.

    VálaszTörlés
  38. jóestét, mind nagyon klassz, de fülbevaló!

    VálaszTörlés
  39. Szia, én a nyakláncot szeretném megnyerni! A játékra való felhívást a Facebookon osztom meg.

    VálaszTörlés
  40. Míra vagyok és a Délutáni tea című képért szállok ringbe. Valami olyan magával ragadó báj van benne, ami mellett mosoly nélkül nem lehet elmenni!

    VálaszTörlés
  41. nagyon szép mindhárom, de talán a nyaklánc tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  42. A nyakláncra voksolok!Elképesztően gyönyörű!
    Facebookon megosztva a link! :-)

    VálaszTörlés
  43. én is kérem a játékot :)))
    Osijecko anyósa

    VálaszTörlés
  44. Szia! A gyönyörű fülbevalókat szeretném, nagyon :D facebookon megosztva, Gál Judit

    VálaszTörlés
  45. Megosztottam:P(facebookon)
    És ha netán én nyernék akkor a nyakláncot szeretném:)
    Nagy Rita (macis-nyuszis képű)

    VálaszTörlés
  46. akkor engem a fülbevaló érdekelne.(fb link)

    VálaszTörlés
  47. szia jelentkeznék :)
    A fülbevaló tetszik. Rózsavölgyi Dóra

    VálaszTörlés
  48. Szia, én medálpárti vagyok:) Facebbokra kitettelek!

    VálaszTörlés
  49. Megosztottalak facebookon :) A fülbevalóért jelentkezem, de egyébként gyönyörű ez a macis kép is..

    cemucc@gmail.com

    VálaszTörlés
  50. Szia!
    A nyakláncot szeretném.
    Kitettelek ide: ingyencuccok.freeblog.hu

    VálaszTörlés
  51. Gyönyörű a fülbevaló. Én azt szeretném legjobban :) Megosztottalak facebookon.

    VálaszTörlés
  52. Szia!
    A nyaklánc is gyönyörű, de a fülbevalóra fáj igazán a fogam!! :)
    A facebookon osztottam meg.
    G.Emma

    VálaszTörlés
  53. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  54. Nagyon szépek a munkáid, én a nyakláncot néztem ki, és megosztom a facebook-on.

    VálaszTörlés
  55. Szia!
    A képet szeretném, facebookon megosztom a linked.

    VálaszTörlés
  56. Szia! Én a nyakláncért szeretnék játszani, nagyon tetszik a mintája!!! Megosztottalak.

    VálaszTörlés
  57. szia Eszter! linkeltelek a Tumblr-emen! én sem tudok dönteni, mind a három munkád nagyon tetszik...ajjj.. :)) na jó, a fülbevalót szeretném! :)

    VálaszTörlés
  58. Szia, én is szeretnék játszani, és a fülbevalót választom, ha én leszek a szerencsés. A Facebookon megosztom a linkedet.
    Zsófi

    VálaszTörlés
  59. Szia! Nehéz választani, de a füli tetszik a legjobban:-) Facebookon megosztom a linket:-)

    VálaszTörlés
  60. Pont úgy vagyok, mint a Kinga....nyaklán, füli vagy a maci?????? Nemtudom!!!!:-))) Most fél óra gondolkodás.......
    A füli!:-D

    VálaszTörlés
  61. Szia, a madárkás fülbevalóra esett a választásom:) Facebookon én is megosztom a linkedet. (a blogomon csak azért nem, mert olvassa kb 4 ember, aki facebookon is látni fogja :D)

    VálaszTörlés
  62. Szia! Én is csatlakoznék a játékhoz :)
    Megosztom facebookon. A nyaklánc tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  63. A nyakláncot szeretném! Nagyon tetszik!Szép napot!

    VálaszTörlés
  64. ezek mind nagyonszépek!!!:D én a nyakláncot szeretném megnyerni:Da blogomon kitettem:D

    VálaszTörlés
  65. én a mackóra pályáznék...:)
    pusz

    VálaszTörlés
  66. Közzétettem a blogomon,és a madárkás fülire pályáznék :)

    VálaszTörlés
  67. Csatlakozom a játékhoz, nekem nagyon tetszik a nyaklánc....zsu

    VálaszTörlés
  68. Kedves Eszter!

    Először is engedd meg, hogy gratuláljak a nagyon szép és igényes munkáidhoz! Ajánlom mindenkinek, hogy nézzen szét az oldalon!
    Nekem leginkább az ékszerek nyerték el a tetszésemet, gyönyörűek, párjukat ritkítják. A tejesdobozból készült kompozíciók is igazán izgalmasak. :) Az én szívem szerint a madárkás fülbevalónak örülnék.

    További sok sikert!
    Üdv,
    Kacigobár

    VálaszTörlés
  69. Babik Júlia Anita2010. október 3. 10:51

    Babik Júlia írta..
    Csatlakozom a játékhoz, és nekem a fülbevaló tetszik rettentően! :)

    VálaszTörlés
  70. De jó! Nehéz a döntés, mert mindháromnak nagyon örülnék, de mackónéni már régóta a szerelmem, úgyhogy érte indulnék!Blogon kint!

    VálaszTörlés
  71. Hosszabb hezitálás után a nyakláncot szeretném! kiteszlek zsuzsihobby.blogspot.com

    VálaszTörlés
  72. Nem volt elég hosszú a hezitálás ha lehetne változtatni a MACIT AKAROM!!!:o)))

    VálaszTörlés
  73. Szia Eszti, örülök, hogy idetaláltam, köszönöm a játékot. Mindhármat szeretném, de mivel úrinő ilyeneket nem mondhat, a fülbevalóért szállok ringbe :-D

    VálaszTörlés
  74. szia, medálpárti lennék én is!

    VálaszTörlés
  75. Szia! A macis képet szeretném! Bekka Art (BoldogAndi) voltam......megosztottam :-)

    VálaszTörlés
  76. Szia!

    Én is szeretnék csatlakozni, és a képet szeretném!
    Szuperek a műveid! :)

    VálaszTörlés
  77. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  78. Én is jelentkezem! Megosztottalak a blogomon és facebookon is! És a képet szeretném^^

    VálaszTörlés
  79. játszanék és a képet választanám:)
    kitettelek facebookra (hipp tünde) :)

    VálaszTörlés
  80. Én is szeretnék játszani a macis képért:)
    Én is kiraktalak facebook-ra:) (Csányi Adri)

    VálaszTörlés
  81. a macis kép már egy ideje titkos szerelmem, úgyhogy én most némileg egyszerűbben döntöttem mint a többiek :)
    (fészbúkon már kint is vagy)

    VálaszTörlés
  82. Szeretnék játszani, mindegyik nyeremény nagyon tetszik, de a madárkás fülbevalót szeretném megnyerni. :)

    VálaszTörlés
  83. igazából alig tudom eldönteni, hogy melyiket szeretném a legjobban:D de hosszas gondolkodás után a fülbevaló győzött:)

    VálaszTörlés
  84. Én is a fülbevalót szeretném!:)
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  85. Hát igen, igen... Már többször is bekukkantottam a blogodba, de a kommentelés valahogy mindig elmaradt. De egy ilyen Macis képért mindenre képes vagyok! :D Kiteszem a játékodat a blogomra, habár nem szívesen csökkentem az esélyeimet... :D

    VálaszTörlés
  86. Szia Eszter!
    Huhh, nehéz a döntés, de mivel már régóta nagyon tetszenek az üveg ékszereid, ezért a nyakláncot választom:)
    És kiteszem én is a blogomba a felhívást.
    Üdv,
    Csilla

    VálaszTörlés
  87. Szia!
    jelentkezek a játékra, kiteszem a felhívást a blogomon, és ha nyerek, akkor a türkiz fülbevalót szeretném kérni. (utána a nyakláncot és a képet :) )

    VálaszTörlés
  88. szia :) nekem is nagyon tetszenek a nyeremények, szeretnék benevezni ;) én a láncot választanám! facebookon is kitettem! :D
    üdv, Lilla

    VálaszTörlés
  89. Tényleg nehéz a választás! A lehetőséget köszönöm és asszem a nyakláncért indulnék, bár minden műved gyönyörű. A krumplis is:)
    (A blogomon hirdetem a játékodat)
    Köszönöm:))
    Merci

    VálaszTörlés
  90. nekem a nyakláncoooot, olyan szép, bár mindegyik olyan szép, és most örülök, hogy végre kommentelni is tudok itt is :)))

    VálaszTörlés
  91. A nyakláncra pályázom :) Facebook-ra tettem ki.
    G

    VálaszTörlés
  92. Gyönyörű,a nyakláncot választanám!Jucc

    VálaszTörlés
  93. Ezek nagyon szépek, szeretnék rájuk jelentkezni! Blogba kitettem, szép hetet kívánok!

    VálaszTörlés
  94. Én is szeretnék játszani a fülbevalóért!!!

    VálaszTörlés
  95. a nyakláncot választanám :)

    VálaszTörlés
  96. Én a Délutáni tea képért játszanék. Az ékszereid is gyönyörűek!

    VálaszTörlés
  97. Szia én is indulnék a játékon! Nekem a nyaklánc tetszik a legjobban!

    VálaszTörlés
  98. Én indítványozom, hogy Juccantót zárd ki a játékból, mert nem tette közzé sehol.
    (És valószínűleg csak azért a nyakláncot választotta, hogy az én esélyeimet rontsa...)
    (És szerintem a 100. bejegyzést tevőnek lenne igazságos nyerni.)

    VálaszTörlés
  99. kukucsbella vagyok, nagyon tetszenek a munkáid, a fülbevalóra pályáznék...(:

    VálaszTörlés
  100. Szia!
    Játszom én is! És hirdetlek. Bár már van egy egyedi üvegem tőled, azért a délutáni teás képnek örülnék...

    VálaszTörlés
  101. szia,én is beneveznék a játékra:)nekem ill. Rebeka lányomnak a képet szeretném:)

    VálaszTörlés
  102. Szia!
    A Délutáni tea című képet szeretném! Ha nem nyerem meg, akkor is!:)

    VálaszTörlés
  103. Én a nyakláncért indulnék.
    És szép a blogod.
    Elérhetőségem: ann.korosi@gmail.com
    Köszi a lehetőséget: Anna

    VálaszTörlés
  104. Szia
    Én a grafikát szeretném...
    mivel a blogomon már ajánlottalak, a facebookra teszem ki.
    Anna

    VálaszTörlés
  105. Szia!
    Én a képet szeretném, és a facebookon megosztom a felhívásod a magam és a MadeByYou nevében is ;-)
    E. Ági

    VálaszTörlés
  106. Szia:)
    Nekem a madárkás fülbevaló tetszik nagyon:)

    VálaszTörlés
  107. Szia!
    Szeretnék énis játszani: a képet szeretném!
    Megyek, szerkesztem a blogomba a linket! :)
    Köszi!

    VálaszTörlés
  108. Nagyon szeretem az ügyes kreatív embereket. Így tovább és sok sikert kívánok neked!!!

    VálaszTörlés
  109. Ha nem bánod kitenném a linkek közé az én blogomon a Tiédet, szülők olvassák, gyerekek nézegetik.:)

    VálaszTörlés
  110. szia :) facebookon posztolom a posztot és a fülbevalóra pályázom =) elérhetőség zsofi pötty ryan kukac citromail pötty hu

    VálaszTörlés
  111. Dejódejó! Még épp nem késtem le! A fülbevaló tetszik. Megy fészbukra. :D

    VálaszTörlés
  112. Nekem is a fulbevalo a kedvenc:)

    VálaszTörlés
  113. Olyan finom és törékeny ez a maci! Gyönyörű!

    VálaszTörlés