2014. január 2., csütörtök

Ez új esztendőben

Idén sem marad el az újévi bejegyzés, mindig írok egy kis összefoglalót és tervlistát.
Ismét szuper évünk volt, rengeteg munkával, felkéréssel, örömmel. Egész sok vásárba eljutottunk, ami újdonság, hogy elkezdtünk külföldi rendezvényeken is megjelenni, főleg Ausztriában, ami sok új érdeklődőt és vásárlót hozott. Ezt  mindenképpen folytatni szeretnénk 2014-ben. Pár bolt, ahova szállítottunk, a gazdasági nehézségek miatt megszűnt, ugyanakkor pár nyílt is, így már nem csak a fővárosban, hanem Sopronban (Kultúrcikk), Győrben (Szeretjük), Biatorbágyon (KisVilla) és Bécsben (Étagère Designshop) is megtalálhatók a képek, képeslapok, ékszerek.
A boltlistát természetesen továbbra is bővíteni szeretnénk, főként külföldi design boltokkal. 
Az ékszerek mellett nagyban készülnek a grafikák is, sajnos idén a rengeteg felkérés miatt nem sikerült olyan sok önálló képet készítenem, amennyit szerettem volna. De hát legszívesebben minden nap csinálnék egy új képet. Akkor talán elégedett lennék. :) Mindenesetre erre most nincsen idő, szükségünk van egy autóra, nyáron vagy ősz elején esküvőzünk (juhú), és egyszer szeretnék egy kertes házat. 
Nem egy interjú és kiállítás is készült az év során, az idei nagy siker, talán a pozitív pszichológia sorozat elindítása volt. Amihez remélhetően januárban újabb képek készülnek majd!
Az év vége a szokásos módon hajtós volt, azt se tudtam hol áll a fejem, most is megfogadtam, hogy jövőre ezt biztos, hogy nem így csinálom, még több segítő kéz és jobb szervezés kell. Ráadásul ránk is járt a rúd, ellopták a laptopom (3 hónapnyi munkával rajta), a kocsit Ausztriában elszállították, mert rossz helyen parkoltunk, nem volt olcsó mulatság a visszaszerzése és a vörösmarty téri kasszát is kirabolták egyik este. Már nem tudtam mi jöhet még, borzasztó fáradt voltam és olykor elkeseredett. De mostanra azért tudtam pihenni, Karácsony után három napot kapásból alvással töltöttem.
Januárra előreláthatólag már van egy könyvillusztrációs és egy társasjáték megbízásom, nagyon izgulok! És persze rengeteg tervem, ötletem... Kérlek, 2014, telj lassabban mint az előző év!

Szeretném megköszönni az egész évben nyújtott támogatást, lelkesedést, sok kedves szót! Kívánok Nektek boldogságot, örömet, sikereket és jókedvet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése