2011. november 14., hétfő

Ringató naptár és JÁTÉK!


"Gyerekeknek, szüleiknek, a családnak!
12 hónap, 12 népi mondóka, 12 kortárs magyar illusztrátor.
A Ringató Kulturális Kft. és a Csimota Kiadó közös gondozásában értékes és minőségi falinaptár jelent meg. Itt nem a megszokott mesefilm figurák vagy állatfotók díszítik az idő múlását, hanem művészi értékű, szemet, lelket gyönyörködtető illusztrációk, és ritkán hallott magyar népi mondókák, rigmusok, találós kérdések bukkannak elő hónapról hónapra a naptárból. A képeket hozzá neves alkotók, korunk mesekönyveinek illusztrátorai adják. A naptár hamarosan kapható lesz valamennyi könyvesboltban, papírboltban, művészboltokban,  a karácsonyi vásáron a Vörösmarty téren és az interneten is rendelhető. Kitűnő karácsonyi ajándék kicsiknek, nagyoknak, óvodásoknak, iskolásoknak egyaránt!"

Az én hónapom a június volt és a következő mondóka: 
Úton megyen, nem poroz, vízen megyen, nem csobog, nádon megyen, nem suhog, sáson megyen, nem susog, eső éri, nem ázik, ha fagy éri, nem fázik. Mi az? (napsugár)

JÁTÉK! Írjatok egy kommentet, ha szeretnétek megnyerni a naptárt! Sorsolás: nov. 20. vasárnap!

39 megjegyzés:

  1. Hurráhurrá! Végre nem váltdízni... Csodaszép!! :)
    Antal Márti
    facebook.com/amazsia

    VálaszTörlés
  2. Kedves összetársítás,... színes gyerekrajznak tűnő képek a mondókákkal,... amire az anyatejhez hasonlóan szüksége van minden gyereknek...
    Bagoly Mária
    http://www.facebook.com/pages/anyabagoly/130866670341679

    VálaszTörlés
  3. csodaszép! szeretném :)

    VálaszTörlés
  4. Tyű, de klassz! Én már bele is ringattam magam... :-)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok. Nagyon jól megoldottad, szerintem nehéz volt ezt a mondókát illusztrálni. A Csimota is a kedvencem.

    VálaszTörlés
  6. nagyon szép(: én is szeretném megnyerni(:

    VálaszTörlés
  7. még gyerekkoromból emlékszem erre a mondókára:)

    VálaszTörlés
  8. Szeretnék egy ilyent naptárt a gyereknek és magamnak, közös lenne:). Köszi a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  9. Nekem is a június a szüli hónapom! De szeretem az áprilist is, na meg a májust, a szeptembert, a decembert... Feltétlenül lesz nekem egy ilyen naptáram (meg a lányaimnak is, meg a rokon gyerekeknek is... Ha nem nyerek, veszek :)! P. Ildikó

    VálaszTörlés
  10. Úúúú, tök jó lenne az unokahúgomnak! Nagyon szép!:) koannus@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. nagyon aranyos, persze hogy szeretném:D

    VálaszTörlés
  12. Mi is szeretnénk játszani mert gyönyörű!
    kojudi kukac gmail pont com

    VálaszTörlés
  13. Szuper nyeremény! Szeretném! Nagy Ildikó :)

    VálaszTörlés
  14. Jujjj,nagyon szeretném ;)!
    Szabó Ilus (Szami)

    VálaszTörlés
  15. Játééék! Én is szeretnék nyerni! hátha..

    VálaszTörlés
  16. Szeretném! :) A keresztfiamnak adnám karácsonyra:)

    VálaszTörlés
  17. Én ma kaptam egyet :)! Jogos az irigykedés!

    VálaszTörlés
  18. ó, remélem, még nem maradtam le.. nagyon szeretném én is, és már láttam egyet élőben is, mesés :))

    VálaszTörlés
  19. egy igazán kreatív és Szép naptár, nem is kell ennél több.

    VálaszTörlés
  20. szépséges, szeretném megnyerni! :)

    VálaszTörlés
  21. Olyan buszken tennem ki :) Szeretnek reszt venni a jatekban :))

    VálaszTörlés
  22. Tóth Tímea
    Szeretném nagyon-nagyon!:)

    (email: phibi_buffet@vipmail.hu)

    VálaszTörlés
  23. Szuper ajándék. Szeretnék nyerni.:)

    VálaszTörlés
  24. Húúúú, nagyon szép, szeretném!

    Üdv, Gabi

    gabus1217_8@hotmail.com

    VálaszTörlés
  25. énisénisénis :D
    mármint szeretném :D

    VálaszTörlés
  26. Nagyon köszönöm mindenkinek, a sorsolás nyertese Kojudi! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  27. Köszönjük,köszönjük!!!!Nagy örömet szereztél Eszter ezzel a gyönyörű ajándékkal!
    Üdv,Judit

    VálaszTörlés