2011. július 18., hétfő

Betegség - Csalódottság

4 megjegyzés:

  1. Fokozódik a feketedés.
    Viszont tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon szép letisztult lett szerintem, remélem segít a gyógyulásban is! Tudom, hogy digitális, de olyan szépen mutatna valami mélynyomásos technikával is..
    Érdekes, az én munkáim nagyon gyakran nyomasztóak, de én nem érzem magam betegnek... Lehet, hogy eleve sikeresen kirajzolom magamból? :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm!
    Igen, szerintem egy nyomasztóbb munka észrevétlenül is születhet, mármint tudatos nyomott hangulat nélkül. Különben is... kinek mi a nyomasztó... egyazon képre sok jelző lehet, valakinek elsősorban nyomasztó, valakinek elsősorban szép, akár még megnyugtató is...
    Nagyon tetszenek a munkáid és a többség nekem elsősorban SZÉP.

    VálaszTörlés
  4. Ennek örülök:)
    Amikor elkezdtem nagyon fekete, visszakaparásos litókat csinálni, és először megláttam párat egy kiállításon felrakva, magam is meglepődtem:)

    Kíváncsian várom, hogy folytatódik majd a te fekete sorozatod!

    VálaszTörlés