2010. július 21., szerda

Fürdőző krumplik

15 megjegyzés:

  1. krumplikád- nagyon cuki! a kis barna nem érzi annyira jól magát-nem? :)

    VálaszTörlés
  2. Ó, dehogynem. Itt mindenki élvezi a 'balatont', lubickol és napozik.:)

    VálaszTörlés
  3. Olyan kis aranyosak ezek a krumplik! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagony tetszenek a munkáid! Ügyes vagy,egyedi ez a stílus! :D Nekem nagyon bejött!

    VálaszTörlés
  5. Remek!
    Utólagos hozzájárulásoddal elhelyeztem a blogomban egy idekalauzoló linket. (Remélem, nem bánod: Aki ef.Zámbót szereti, rossz ember nem lehet)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Netuddki!
    Köszönöm, hogy elhelyezted a linket a krumplis oldaladon!:)

    VálaszTörlés
  7. Kedves Eszter?
    Más krumpli témájú műved nincs?
    Nagy szükségem lenne rá, szeretnék elindítani egy rovatot "A hét műtárgya", vagy "A hónap műtárgya" címmel.
    Cserében lehetnél a krumplilekvar.blogspot.com hivatalos burgonyaábrázolója.

    VálaszTörlés
  8. Hehe, nincs más krumplis képem. De pontosan mihez kéne?

    VálaszTörlés
  9. A blogomban szeretnék egy "A hét műtárgya", vagy "A hónap műtárgya" című állandó rovatot elindítani. Krumplis képek az én "szakszerű" elemzésemmel...

    VálaszTörlés
  10. Értem. És pontosan mi lenne az én feladatom? Csináljak mindenféle krumplis képet? Amúgy a krumpli jó, értem a blogodat, te meg tiszta hülye vagy, de ez persze bók.

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm a bókot! :-))
    Igen, csinálj krumplis képeket, és küldd el a blogom hivatalos e-mail címére. Ezekhez én majd írok valamit (ha akarod, előtte cenzúrázhatod), és hetente egy alkalommal felteszem a blogomra. Természetesen minden ilyen blogbejegyzés esetén felhívom a figyelmet a Te blogodra. Plusz kapsz reklámlehetőséget "Hivatalos burgonyaábrázolónk" címszó alatt.

    VálaszTörlés
  12. Rendben, a jövő hét folyamán már időm is lesz rá!

    VálaszTörlés